Tazkirah

Saturday, October 16, 2010

Pertandingan Inovasi BBM & Seminar Kajian Tindakan IPGKTI 2010

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Pada 21-23 September 2010 yang lalu bertempat di DDKA dan DST telah berlangsung Pertandingan Inovasi BBM & Seminar Kajian Tindakan IPGKTI 2010. Pertandingan ini terbuka kepada semua siswa guru PPISMP, PISMP, KPLI & KDPM IPG Kampus Temenggong Ibrahim, Johor Bahru. Pertandingan ini adalah sebahagian daripada budaya IPGKTI yang cuba diketengahkan selaras dengan misi institut iaitu melahirkan ahli profesional dalam bidang keguruan yang mempunyai wawasan dan daya inovasi berasaskan budaya ilmu dan etika kerja berkualiti untuk Maha Pencipta dan keharmonian sejagat. Diharap pertandingan ini dapat diteruskan lagi pada masa akan datang.

Gambar-gambar sekitar program berlangsung:-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Disclaimer/Penafian

Jabatan Pendidikan Jasmani & Kesihatan, Institut Pendidikan Guru, Kampus Temenggong Ibrahim, Jalan Datin Halimah , 80350 Johor Bahru, Johor.

Tel : 07-2364788 sambungan 236 @ 237 Fax : 07-2379736 Emel: jpjkipti@yahoo.com

Jabatan Pendidikan Jasmani & Kesihatan, Institut Pendidikan Guru, Kampus Temenggong Ibrahim, Johor Bahru tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami dalam penggunaan maklumat yang dicapai daripada blog ini.