Tazkirah

Thursday, November 15, 2012

Salam Maal Hijrah 1434H

Salam maal hijrah 1434H buat semua umat Islam di Malaysia dan seluruh dunia. Khasnya buat warga IPGK Temenggong Ibrahim, Johor Bahru. Semoga semua amalan kita sepanjang tahun lalu diterima Allah SWT dan segala dosa diampunkan oleh-Nya. Dan semoga kita juga akan menjadi insan lebih hebat, mulia, lebih bertakwa dan berhijah menjadi lebih baik dari sebelum ini. InsyaAllah... Aamiin…

1 comment:

Blogger said...

As claimed by Stanford Medical, It's really the SINGLE reason women in this country get to live 10 years longer and weigh 19 KG less than us.

(And realistically, it has NOTHING to do with genetics or some secret exercise and absolutely EVERYTHING related to "HOW" they are eating.)

P.S, What I said is "HOW", not "WHAT"...

Tap on this link to reveal if this quick test can help you decipher your true weight loss potential

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BMI CALCULATOR

Disclaimer/Penafian

Jabatan Pendidikan Jasmani & Kesihatan, Institut Pendidikan Guru, Kampus Temenggong Ibrahim, Jalan Datin Halimah , 80350 Johor Bahru, Johor.

Tel : 07-2364788 sambungan 236 @ 237 Fax : 07-2379736 Emel: jpjkipti@yahoo.com

Jabatan Pendidikan Jasmani & Kesihatan, Institut Pendidikan Guru, Kampus Temenggong Ibrahim, Johor Bahru tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami dalam penggunaan maklumat yang dicapai daripada blog ini.